Geng ♥

Nobody stay with your look. But somebody stay with your attitude.

Dear My Future Husband ♥






Assalamualaikum


Kehadapan bakal suami dimasa hadapan,

Acctually kan awak , kita taktahu bila kita akan bersama . taktahu pun bila jodoh saya dan awak akan sampai .Allah penentu segalanyaa .Tapi saya nak awak tahu, takkira siapa awak, dimana awak berada, awak mesti baca.

#Main Rambut Saya Sebelum Tido

Awak kena tahu, saya suka belai rambut sebelum tidur.
Bila saya dah ada awak nanti, saya nak awak belai rambut saya. Belai sampai saya tertido.

#Suka Jalan Jalan

Awak kena tahu ni, saya suka jalan jalan. Suka sangat. Awak kenalah rajin bawak saya jalan jalan. Tapi kalau awak letih, takpa saya faham.

#Ice Cream Vanilla

Ni favourite saya. Saya suka sangat ice cream vanilla .Kalau saya beli ice cream ,tada perisa lain yang saya akan amik . confirm vanilla . ingatt tauu.

#Saya Cintakan Awak

'Saya Cintakan Awak'. Bila kita kawin nanti , setiap hari saya nak dengar perkataan ni dari mulut awak .Dan saya akan ungkapkan tiap hari ditelinga awak .InsyaAllah .Bila kita nak kawin nanti ,saya nak sangat awak lamar saya dengan kata kata ni "Nur Syafiqah Binti Abd Rahman , sudikah awak menjadi yang halal buat saya didunia dan akhirat dan amillah tempat awak dihati saya?"

#Sentiasa Bersama Susah Dan Senang

Dear my future husband, memang orang cakap ,dalam perhubungan mesti ada pasang surutnya kan? Ada gaduh macam macam laa .Tapi .. bila saya dengan awak nanti , saya nak, takkira laa even kita gaduh besar mana sekalipun , saya nak kita sentiasa bersama .Settle cara baik. Saya tahu , suatu hari nanti mesti saya akan tergila gilakan awak, cintakan awak, rindu awak. Even problem tu punca dari saya ,saya akan teguh berdiri depan awak dan ungkapkan yang saya terlalu sayang awak .Saya perlukan awak .Saya terima awak walau apa pun keadaan awak , susah dan senang . saya nak awak jadi bahu untuk saya letakkan kepala saya .Saya nak selalu bersama awak . saya nak awak selalu dakap saya . saya nak peluk awak dan lekapkan kepala saya didada awak . saya nak awak lap air mata saya saat saya menangis . saya nak awak jadi imam saya bila kita solat . saya nak cium tangan awak lepas kita berdoa . saya nak ada keluarga bahagia dengan awak . saya nak semua dengan awak.

Saya tunggu kata kata awak yang akan membuktikan yang awak cintakan saya . bukan 'iloveyou' . tapi 'AKU TERIMA NIKAHNYA' . itu yang akan saya tunggu . saya tunggu saat saat tuu . saya tunggu kata kata tu keluar dari mulut awakk .

Semua orang impikan kebahagiaankan? Begitu jugak saya .Saya nak kita always happy .Bahagia sampai syurga .Saya nak jadi 'Bidadari Awak Disyurga Nanti' insyaAllah, kebahagiaan milik kita .Saya akan cuba jadi isteri yang solehah, ibu yang baik untuk anak anak kita kelak .Saya nak awak selalu ukir senyuman untuk saya ,sebab dengan senyuman awak tulah, mampu membuatkan hari hari saya bahagia.

iloveyou.
                                                                                                                             Sincerely, me ♥


"Remember me in your prayers . Amin"

No comments: