Geng ♥

Nobody stay with your look. But somebody stay with your attitude.

kadang kadang


Assalamualaikum
Kadang kadang aku terfikir,
Kenapalah kita takpernah nak hargai orang. Bila dia dah takda, baru sibuk nak cari. Masa tu dah takda guna.

Kadang kadang aku terfikir,
kenapa ambil kisah pasal orang yang langsung takkisah pasal kita. Buang masa .

Kadang kadang aku terfikir,
Mana satu sahabat sejati, mana satu sahabat yang boleh pergi mati.

Kadang kadang aku terfikir,
sampai bila aku nak macamni?

Kadang kadang aku terfikir,
kenapa perlu rindu? kenapa perlu sayang? Dia takpun?

Kadang kadang aku terfikir,
Dulu kita kawan. Kau selalu usik aku. Now? Kau dah benci aku.

Kadang kadang aku terfikir,
kenapalah kita kenal. Buat sakit hati . Tapi takpa, redha.

Kadang kadang aku terfikir,
Buat apa fikir semua ni? Buang masalah

Bila dalam situasi gini, baru rasa "Oh ramai jugak orang kisah pasal aku. Terharu" Banyak yang bagi nasihat, kata kata semangat.

"Jangan ubah diri awak untuk orang lain, awak dah cukup sempurna" - Seseorang

"Takda masalah yang dalam dunia ni, yang takboleh selesai. Susah senang kita bersama" - Seseorang

"Tindakan berpura pura itu dah cukup menunjukkan awak seorang yang kuat" - Seseorang

"Aku tau hang kuat, Hang boleh" - Seseorang

Kata kata ni? Membuatkan saya makin kuat!



Saya perempuan yang kuatlah. Bukan lembik lembik. "I WAS BORN TO BE A STRONG GIRL!" :)

"Siapa pun saya harini, kuat atau lemah, saya tetap diri saya . Saye tetap sabar . Saya tahu kebahagiaan akan ada untuk saya suatu hari nanti :)"

See you later, Bye!


"Remember me in your prayers . Amin"

No comments: