Geng ♥

Nobody stay with your look. But somebody stay with your attitude.

Rindu.


Tadi masa asyik menunggu giliran, saya nampak sorang nenek bersama cucunya. Comel. Saya buat muka padanya. Dia buat muka kerek. Tahulah dia comel. Saya cebik, dia buat muka lagi. Alaa tahulah nenek dia ada kat sebelah.
Saya pernah rasa ada nenek. Sebelah mak. Itu pun hanya sekejap. Sebelah ayah takpernah. Meninggal masa saya kecik baby lagi. Rupa dia pun saya dah lupa. Masa nenek belah mak sakit, saya jaga. I miss her so much. Kan best if still ada nenek. In case, bila balik kampung ada tempat bermanja. At least bila saya merajuk, dia boleh sedapkan hati. Rindu nak suap nenek makan. Rindu nak mandikan nenek. Rindu nak usik nenek. Yaaa, rindu segalanya. Semoga tenang disana, nenek. Nanti kita jumpa ya, kalau Tuhan setuju.

Al - Fatihah.

"Remember me in your prayers . Amin"

No comments: