Geng ♥

Nobody stay with your look. But somebody stay with your attitude.

Kalaulah Aku Boleh ......


Assalamualaikum.


Dalam dunia ni kalau boleh, segala benda yang kita nak, yang kita impikan, kalau boleh nak jadikan kenyataan. Tapi mustahil. Taksemua yang kita impikan boleh jadi kenyataan.
Setiap manusia ada kata hati tersendiri. Setiap manusia ada tahap kesabaran.
Dan untuk pengetahuan, tembok ketahanan hati aku takselalunya utuh.
Ada masa akan roboh jugak.

Alangkah indahnya 'Kalau Aku Boleh.....' jadikan apa yang aku nak, tercapai.

Aku nak orang faham aku ......
Aku nak orang sayang aku seikhlas hati .....
Aku nak orang jaga aku .....
Aku nak orang hargai air mata aku .....
Aku nak orang hargai setiap apa yang aku lakukan .....
Aku nak ada orang dengar setiap masalah aku ......
Aku nak ada orang yang selalu dengan aku takkira susah atau senang .....
Aku nak ada orang tolong aku bila aku susah ......
Aku nak orang boleh buat aku tersenyum setiap masa .....
Aku nak ada orang yang boleh tumpangkan bahu dia, bila aku sedih .....
Aku nak orang amik tahu apa yang aku rasa .....
Aku nak orang pujuk aku bila aku merajuk .....
Aku nak orang suka berkawan dengan aku. Bukan bencikan aku .....
Aku nak orang tegur aku cara elok, bukan marah marah aku .....
Aku nak ada orang faham, bila aku kata 'Aku Okay' tapi dia tahu, aku tak okay .....
Aku nak orang faham, bila aku senyum, taksemestinya hati aku turut tersenyum .....
Aku nak semua tu ....................................

Tapi aku tahu, semua ni takkan dapat.
Mungkin dapat separuh, tapi taksemua.
Lumrah. Bukan kata hati aku je kan. Tapi kata hati setiap orang.
Semua orang nak difahami. Kau kau kau termasuk AKU.

"Remember me in your prayers . Amin"

4 comments:

nabila biela said...

Bukan smue yg kite inginkan kite dapat..tapi Allah maha adil..dia bagi ape yg kite perlu^^...hehe..dtg cini follow...awk boleg bce entry sy yg ni...http://comey-comeyblog.blogspot.com/2012/08/bukan-semunya-indah.html

Leyla said...

sabar ye ika . meh leyla ceriakan ika . jm join segmen nie . http://justsimpledimple.blogspot.com/2013/01/my-blog-give-away.html

Eiyka ツ said...

Terimakasih Leyla ;)

Eiyka ツ said...

Terimakasih Leyla ;)